Cool dag i dag…

Cool dag i dag. Stod tidligt op (08:50) og tog med Adri, Pol og Aimar til stranden. Vi sloges som saedvanlig om bolden.

Adri og Pol skulle spise aftensmad hos deres bedsteforaeldre, saa jeg blev derhjemme og braendte den foerste CD. Ringede til far og han sagde, at han ville hente mig kl. 19:00. Adri og Eloi tog afsted til Sant Pol til festivallen paa fodboldbanen. Med sig havde de to flasker vin, en flaske “Estrella Damm”-oel og en cola six-pack, som vi koebte paa vej hjem fra stranden. Vi gemte alkohollen i koeleskabet paa mit vaerelse –> Ton og Sosi maatte ikke lige faa at vide, at de tog alkohol med!

Kl. 19:00 kom min far, og vi tog til stranden. Vildt skoent vejr. Vi gik og fandt flotte sten og andre ting, som vi plejer. Saa tog vi med Quim og hans kone paa en sjov restaurant med nogle ret gustne tjenere og en ejer, som kun holder restauranten aaben nogle faa gange. Quim er en af min fars gode skuespiller-venner.

Bagefter gik vi rundt i gaderne og spillede bordfodbld, og tog saa hjem.

Adri kommer hjem i morgen med toget, men jeg ved ikke hvad tid. Det er lidt skidt, fordi jeg har hans noegle til indgangen og tager med min far kl. 10:00 eller 11:00. Jeg ved ikke om Ton og Sosi er paa marked.

Nu er klokken 02:06 saa GODNAT SAILOR!

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.