Lufthavnen *suk*

Sidder i lufthavenen lige nu. Snøft, hvor vil jeg ikke hjem til kedelige DK igen, men jeg bliver jo nødt til det. Har næsten lige sagt farvel til min far –> elsker ham overalt på jorden, det er der slet ingen tvivl om!! Vi snakkede rigtig godt i bilen på vej til Barcelona –> om Dalí, biler etc.

I går skrev jeg ikke, da jeg havde travlt med at forberede billeder til de to CD-rom’er, til min far og Ton & Soci. Her til morges stod jeg op ved 08:00-tiden for at arbejde videre på de mange fotos. Jeg ved ikke hvor mange jeg har taget hernede, men det nærmer sig i hvert fald de 1000 helt sikkert.. og jeg gik dem allesammen igennem for at forbedre farverne og ændre elementerne på dem, for at skabe nogenlunde balance på billederne.

Jeg tog over til Elvira ved 14:00-tiden for at spise lidt før min far og jeg kørte til lufthavnen. Elvira havde det ikke så godt. Hun sagde, at hun havde ondt i maven fordi jeg tog afsted –> jeg håber hun får det bedre. Hun erden bedste farmor i verden. Jeg tror næsten, at alle i byen kender hende, hehe.

I går gav jeg gaven til Ton & Soci (bogen med titlen ”El país de Dalí”) som de var meget glade for. Vi sad og bladrede den igennem efter aftensmaden. Adriá skulle besøge en veninde som han ikke havde set i noget tid, så vi sagde farvel til hinanden i går aftes, da han tog afsted. Pol skulle over til sine bedsteforældre, så ham sagde jeg også farvel til i går aftes. For at sige det kort, så sagde jeg farvel til dem allesammen i går aftes. Ton & Soci skulle på marked i ”Figueres” i dag, så derfor var jeg også nødt til at sige farvel og tak til dem i går aftes.

Nu er kl. ca. 18:44 og mit fly bliver boardet kl. 19:20. På den billet jeg fik udleveret ved check-in står der godt nok 18:50, men det må være en slåfejl fra ham der sad i skrankens side… ellers er jeg ret fucked lige nu *lol*.

Jeg håber ikke vejret er total bitchy i DK. Jeg har lige vænnet mig til varmen hernede. Lige nu er her vel en 27 grader (inde i lufthavnen). Mit bud på temperaturen i DK er en 15 grader max. *Gg*.

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.