Misforståelser

Yes! Endelig sov jeg godt! -og det kan jeg takke ørerpropperne for :)

Efter morgenmaden kom min far hen på hotellet, og sagde til min mor at han ville tage hjem og fikse den anden cykel, så ham og jeg kunne kunne cykle en tur… det misforstod hun bare, så jeg troede at han ville komme tilbage til hotellet med begge cykler! Så efter at have ventet i et godt stykke tid, besluttede jeg mig for at tage hen til Elvira for at se hvad der skete… og der var han så, ventende på mig. Øv, det gik der lidt tid med, men sådan kan det jo gå.

Mor var på kirkegården med farmor for at se til farfars grav. Min far og jeg cyklede til Calella en tur –> shit der er mange beach-volley baner derude! Har total meget lyst til at spille.

Efter cykling stod den på strandtur, og vejret var perfekt (hvor det før var perfekt til at cykle i). Vi købte et par dykkerbriller til mig og en flydemadras til min mor (lyserød!). Vi tog også min onkel Miguel’s dykkerfødder med –> det er nogle seriøse sataner på næsten 1 m hver!

Vi var på stranden et godt stykke tid, hvorefter vi spiste ved Elvira. Så så jeg også lige onkel Oriol.

Efter maden så vi en masse fotos igennem fra gammel tid af diverse familiemedlemmer. Det var ret sjovt at se Ton, Julí, min far og det andre som helt små, hehe.

Jeg spillede lidt playstation med Oriol og to af hans venner. Det var Fifa og jeg fik slag!

Min far fulgte mig hen på hotellet og jeg spiste aftensmad der… Om aftenen var der Flamenco på hotellet, hvilket min mor gerne ville se, så imens hun så det, gik jeg en 4 km lang tur til Santa Susanna og tilbage –> blev hele tiden stoppet af unge mennesker der forsøgte at lokke andre unge ind på netop deres discotek *Gg*. Jeg ville nu hellere bare have lidt frisk luft. Hjemme på hotellet igen var der stadig Flamenco, men så kom mutter op på værelset.

Jeg synes det var underligt at der ingen i poolen var Jeg synes det var underligt at der ingen i poolen var, og kunne ikke modstå fristelsen til at hoppe i den blikstille pool i den varme aften-luft. Det gjorde jeg så, og det var herligt at ligge der og flyde imens alle andre var på hotellet… Det sluttede dog, da der kom en gut og sagde at poolen var lukket, og at jeg skulle op :(

Alarmen sat til kl. 07:30 i morgen. Min far kommer her på hotellet kl. 10:00. Måske skal vi ud og køre i hans bil til en renere strand? Vi skal i hvert fald ud til “La Pilona” –> en lille “ø” af beton, som ligger ca. 1 km ud fra kysten… men kun hvis vejret er til det. Nat!

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.