Og HJEM igen… Hmm!

Sidder lige nu i flyet på vej hjem til Danmark *argh*. Jeg har ikke specielt meget lyst til at tage hjem igen. Malgrat er en vidunderlig by – stille og rolig, og alle folk er venlige. Der er en helt anden attidude i Danmark… Well, jeg bor der jo, så jeg må vel tage tilbage igen.

Jeg skal helt sikkert bo i Spanien engang!

I går under aftensmaden gav jeg dem gaven, og de blev rigtig glade for den. De vil gerne have mig til at lave identiteten for deres virksomhed, hvilket jeg tog som en kæmpe kompliement. Jeg håber de vælger navnet “Bikoka”, men det er som sagt ikke sikkert endnu (har ellers en række forslag til, hvordan logoet kan udformes).

De tager en uges ferie til Lisabon i næste uge, men Adri bliver dog derhjemme (de siger at han synes det er kedeligt!).

I dag var jeg sammen med min far. Vi tog til Lloret de Mar, hvor vi fandt den skønneste strand. Spiste bocadillos på en “Chirringito” (ved ikke om det staves sådan, men det er en betegnelse for en lille bar der ligger ved stranden). Det var total chillout stemning, med sofaer lavet af euro-paller som vi sad i. Vi kunne nærmest have fødderne i sandet, og der var kun 40-50 meter til vandet: en lille bugt med meget få turister (eller “gidies” som de hånligt bliver omtalt som i Spanien, hehe). Klatrede barfodet op ad en forholdsvis lille klippe og nåede toppen. Det var noget besværligt at komme ned igen, men jeg klarede den dog.

“Chirringito” og chillout før hjemturen…

Jeg vil komme med en MEGET kort evaluering af denne måned i Malgrat: Jeg har oplevet utrolig meget – så meget, at jeg desværre ikke har haft energi til at skrive det hele ned i denne rejsedagbog. Der er mange detaljer, som jeg vil se om jeg kan plotte ind efterfølgende. Well, verden går heller ikke under hvis jeg ikke får det hele med.

Mht. billeder og videoer jeg har taget, så kan jeg snildt fylde 4 DVD’er!

Min far og jeg har haft nogle virkelig gode stunder: bl.a. cykelturen i Olot og turen til Montserrat.

Tilbage er der kun at sige: jeg glæder mig virkelig meget til næste sommerferie.

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.