Puma sandaler :p

Stod op kl. 09:00 og spiste morgenmad med Ton og Pol. Saa tog Ton paa marked (hvor Sosi og Adri allerede var) og Pol tog paa kollegiet.

Jeg chattede paa jubii og cyklede saa hen til en bank og vekslede 1000 kr til Euro –> saa koebte jeg omsider de sandaler jeg saa laenge havde oensket (til 53 Euro. Ikke helt biligt, men det er supergode at gaa i). Jeg koebte ogsaa nogle lange bukser + en sort netundertroeje. Bukserne kan laves om til shorts.

Da jeg kom hjem ved 15:00-tiden opdagede jeg at jeg havde glemt noget i omklaedningsrummet i en af butikkerne (det var netundertroejen) saa jeg cyklede tilbage og fandt den heldigvis. Det havde jeg nu ikke regnet med med alle de tyve hernede.
Senere efter den foerste aftensmad kom Alberte, Alex og deres mor og vi tog allesammen til stranden sammen med Adri og Pol. Da vi kom hjem spillede vi Unreal Tournament og Tony Hawk. Foer den sidste aftensmad (ved 22:00-tiden) legede Pol og jeg med en “smiley-bold”. Pol elsker alt der kan trilles eller snurres rundt.

I dag fik jeg ogsaa aendret mine kontooplysninger paa computeren til “administrator” –> saa nu kan jeg installere programmer.

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.