Billedmanipulation

Stod op. Spiste morgenmad (jeg varmede mælk til mig selv og Ton). Hun blev glad da hun kom ned og så, at det var tilberedt. Så tog Ton på markedet til Sosi (som var taget afsted tidligere). Jeg chattede med munfe på jubii som vi havde aftalt.

Jeg ændrede min profil, så den nu er rigtig fed. Downloadede også en masse fed musik til Adri, og fandt ud af at han har CD-brænder.

Kl. ca. 11:00 cyklede jeg til stranden, for i dag var det endelig godt vejr!!!

Da jeg kom hjem, var jeg lidt på nettet. Så kom Ton og Sosi hjem. Vi spiste og kørte senere allesammen til stranden. Mig og Sosi lave saltomortaler ud i vandet fra strandkanten af.

Da vi cyklede hjemad, stoppe vi lige ind forbi Sosi’s mor og far (Adri’s og Pol’s farmor og farfar). Sidst jeg var der, var jeg 4 år!
Efter besøget cyklede vi hjem og spiste pitabrød. Så chattede jeg på jubii, og viste Ton og Sosi hvordan man kan manipulere billeder på en computer. Jeg lavede sjove ting med de billeder jeg lagde over på computeren fra digitalkameraet. Ton og Sosi synes det var fantastisk. Jeg satte hovederne fra Adri og Pol over på nogle af personerne fra “Lord of the Rings”. Det billede SKAL Adri og Pol bare se når de kommer tilbage fra den 10 dage lange ekskurtion i bjergene.

I morgen skal jeg have ringet til min far og fortælle ham hvornår jeg skal være i lufthavnen… Godnat…

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.