Minigolf og billiard

Stod op kl. ca. 08:00 og spiste morgenmad med Adrià, Ton og Pol… Efter det, gik jeg over til Elvira’s hus hvor jeg ventede på Joan. Jeg sagde tillykke til Elvira, og gav hende den lille bog. Joan kom ca. 10:15. Vi kørte til stranden i hans bil fordi den skulle have skiftet olie ved mekanikeren.

Der var satme mange mennesker på stranden (mange lækre tøser). Det blæste vildt meget, så bølgerne var store. Vi kom hurtigt ud i vandet med vores dykkerbriller. Efter nogen tid på stranden, gik vi hen på en strand-bar og spillede minigolf og billiard (Joan betalte, men jeg sagde at jeg gerne ville betale). Efter det, fik vi os noget lækker mad på en restaurant (som jeg betalte for!) Så gik vi hjem til Elvira, hvor vi sov til middag. Jeg mødte Miguel og Elvira fortalte at Oriol kom ved 7-tiden.

efter at have sovet, cyklede jeg med Joan over til Ton og Sosi. Jeg har lige downloaded nogle gode programmer til Adrià så han kan downloade musik. Joan sagde, at vi måske kunne tage til Figueras i morgen (hvis kan kunne få fri) hvor der er et Dalí-museum. Lige nu sidder jeg på mit værelse… Jeg tror jeg vil se lidt TV eller tegne…

Aften
Vi tog ind på en rigtig god restaurant sammen med Juli og hans kone og Alberte og Alex. Vi fik pizza’er og jeg tog et gruppebillede med digitalkameraet som de var meget interesserede i (især Juli). Alle børnene og mig løb, efter maden, hen på en legeplads der lå lige ved siden af. Juli sagde at han ville spille Bakset-ball i morgen aften.

This entry was posted in Rejsedagbøger, Spanien. Bookmark the permalink.